fredag 27 mars 2009

FREDAG!!

Äntligen är den här! Den efterlängtade fredagen! En hel helg väntar framför mig! Ska ju dock göra högskoleprovet imorgon, så det blir inte en slapp lördag där inte. Ska försöka komma i säng någorlunda tidigt idag också, så man känner sig pigg och utvilad imorgon. Brukar ju vara så himla bra på det... not!

Det blev våfflor igår också! Mums! Vi åkte iväg till affären för att köpa våffelmix, sylt och grädde men vissa affärer är visst inte så bra på att planera. Visst att det var våffeldagen i onsdags, men borde man inte förstå då att det går åt mycket våffelmix så att man beställer in extra? Nej, då. Det var helt tomt i hyllan. Iväg till nästa affär, men även där var det tomt. Ute på landet är det ju inte direkt nära till nästa affär heller. Nu tittade min ledsenläpp fram en aning. Jag ville ju ha våfflor! Och vilken tur att vi kom på att man kan göra egen våffelsmet. Mix, vem behöver det?? :)

Idag ska jag fika med M och K2 efter jobbet. Vi ses så sällan nu för tiden, så det ska bli mycket trevligt! K2 är ju i 7:e månaden nu också, så hennes mage har nog växt en hel del. M är väl i 5:e om jag inte minns helt fel. Det ska bli kul att se! Känns som att vi börjar bli vuxna nu.. eller dom rättare sagt, inte jag! Ha ha!


1 kommentar:

Anonym sa...

Och efter högskoleprovet kommer du bjudas på en superfin 3-rättesmiddag på landet! Ska ta hand om er när ni varit så duktiga.

/Svägerskan