tisdag 3 mars 2009

Mitt första inlägg gäller fortfarande!


Jag har träffat tjejen i mitt liv! Tänk att jag skulle ha sån tur! Fjärilarna bara fladdrar runt i magen när jag tänker på henne. 8 mån har vi nu varit tillsammans. Ja, ja.. det är ju inte så länge kanske ni tänker, men vet man så vet man. Ni som själva har varit med om detta vet vad jag pratar om! Det räcker med att jag bara tittar på henne så vet jag. This is it!

Nu kanske ni också tror att det var kärlek vid första ögonkastet och allt det där, men så var inte fallet. Jag har vetat om vem hon är i några år, men inte förren för drygt ett år sen blev vi introducerade för varandra. Inte ens då var min tanke att vi två en dag skulle vara tillsammans. Vi lärde känna varandra innan det hände något mellan oss. Vi tog det lugnt och det kunde inte blivit bättre än så här!



Inga kommentarer: