onsdag 25 mars 2009

Åter på jobbet

Japp, då är man på jobbet igen. Varför går tiden så fort när man inte är här, för att sen många gånger snigla sig fram på jobbet? Positiv inställning, va? Mitt humör känns inte riktigt som det bästa idag. Pendlat ganska mycket upp och ner känns det som sista tiden. Vet inte varför riktigt. Beror väl lite på F, som jag saknar som en tok! Sov dåligt i natt också. Imorse när jag vaknade så kändes det nästan som att F låg på min mage. Kunde nästan höra hennes snarkspinnande läte. Men, men.. det är bara ta tag i det och gaska upp sig lite!

Ikväll ska vi hem till en kompis. Det ska bli skoj! De köpte hus för ett tag sen, så nu ska vi dit och inspektera det. Ska bli trevligt att se hur de bor nu för tiden! Hennes lilla dotter ska även få sin andra doppresent, som inte kom i tid till dopet. Den bästa presenten kan man lugnt säga. Ha ha!

Det var kul att spela squash igår också! Vi börjar bli bättre på det här! Vet inte om det var så kul att spela med mig bara, med humör som en tistel. Jag brukar inte vara dålig förlorare, men jag blir så förbannad på mig själv när jag missar bollen eller vad jag nu pysslar med. Hoppas jag inte skrämde bort A bara, så att hon vill spela med mig igen!


Inga kommentarer: