tisdag 28 september 2010

Update

Helgen som var så var vi en sväng i Lkpg. Vi åkte hem lördagförmiddag och sen var schemat fullt fram till vi åkte igen söndageftermiddag. Emily, Martin och mormor Margit var också nere så det blev två luncher och en middag ute på Västerby. Alltid lika trevligt! Jag hann även med en fika på stan med Michaela och en visit ute hos syrran. Jag och Anni var också och firade hennes gudson Cornelius som fyllde två år. Lkpg-vistelsen avslutades med ett besök på IKEA. Full rulle med andra ord!

Med oss hem har vi lilla grisen Lucy-busy. Annis föräldrar ska ju till Kina i tre veckor (herreguuuuud, så tråkigt för dem.......) så vi ska vara hundvakt. Det är mycket trevligt att ha lite sällskap om dagarna kan jag säga! Men snart så ska jag börja på nya jobbet. De ringde idag och uppdaterade lite. De vet tyvärr fortfarande inte exakt datum när jag ska börja, men han skulle veta mer i slutet av veckan så han skulle ringa då igen. Förmodligen skulle jag börja med att åka iväg en vecka till Halmstad, så jag får lära mig allt jag ska göra. Vi får väl se vad han säger nästa gång han ringer!

Nu ska jag snart gå och förberede lite lunch tills Anni kommer hem...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha.....Jag då!!! För all del, glöm att du hälsade på Tex, gör det du;-)