fredag 3 september 2010

Säg vad man vill om Com hems kundtjänst (rätt dålig om du frågar mig...), men deras reklamfilmer är faktiskt riktigt roliga! Den här med katten är himla kul tycker jag! Kanske dock inte riktigt lika mycket som min sambo verkar tycka... Tidigare i veckan var vi inne i Skara för att käka lunch. Pga alla getingar utomhus gick vi in och satte oss efter ett tag och där hade de en tv på i bakgrunden. Denna reklam dyker då upp i rutan. Min kära flickvän börjar då först fnissa frenetiskt åt denna katt, för att sedan bryta ut i ett stort as-garv. Antingen har de som bor i Skara ingen humor eller inte samma humor som Anni iallafall, för alla andra inne på restaurangen blev tysta och flyttade sina blickar mellan Anni och tv-rutan. DET var kul tyckte jag! :)

1 kommentar:

Mia sa...

Den är ju skitbra :-)