lördag 4 september 2010

Karlstad nästa!

Just nu är min lilla pingla i stallet och tar en tur på sin kuse, men när hon kommer hem sen ska vi styra vår kos till lilla staden Karlstad för att hälsa på min svägerska och hennes sambo. Det ska bli trevligt! Har inte sett de små liven så mycket sista tiden. Eller små och små, båda är ju rätt nära 30 nu faktiskt. Men oavsett ålder tycker jag att det ska bli kul!

Igår hade vi en liten myskväll här hemma. Anni gjorde sushi (eftersom det inte finns att köpa i denna stad där vi nu bor...), jag gjorde kladdkaka och till maten blev det även lite vin. Gott! I like fredagsmys! :)

I torsdags blev det ju en tur till Liseberg. Lite spontant så där. Anni pratade med Emma på onsdagkvällen som berättade att hon och några till skulle åka dit. Ska ni inte med? frågade hon. Eftersom vi bor rätt nära och vi inte hade så mycket annat för oss, så bestämde vi oss på torsdagförmiddagen att vi skulle åka. Det var sååå kul! Jag menar, Balder, Spinrock och Slänggungan... det kan ju inte bli annat än kul!! Ah wiiiii!!!

1 kommentar:

Mia sa...

Åhhh, vad kul med Liseberg :-) Jag vill också! Vi va där en kort sväng i somras, men Daniel och svägerskan var inte så intresserade :-( MIIIII!