måndag 13 september 2010

Home alone

I morse försvann min lilla sambo till Nordens ark. Hon ska vara där måndag till fredag med sin klass. Alltså typ HELA veckan. Fy, vad tråkigt. För mig alltså. Anni hoppas jag har kul! Det här är den längsta tiden som vi någonsin har varit ifrån varandra sen vi träffades. Hela 4 nätter. Usch, vad tomt det kommer vara här hemma. Tur att man har lilla Bonus att åka ut till om dagarna, så man har lite att göra. Känner ju liksom inte en kotte här i Skara. Funderar på att åka och köpa ett gymkort imorgon. Det skulle nog vara bra. Kommer sakna Anni något grymt denna vecka...

Helgen som var var mycket mysig annars. Vi var i Skövde en sväng, ridit ut tillsammans, kollat på film och bara myst. I lördags hade vi en liten kräftskiva också, som ni säkert såg i förra inlägget. Anni hade gjort en himla god paj som jag mumsade på! Lite för mycket kanske, för sen orkade jag inte så mycket kräftor... men det blev nog bara Anni glad för. Ni som känner henne vet ju hur tokig hon är i kräftor, så hon skalade och åt för glatta livet! Och till dig svärmor, snapsen lät vi va. Det räckte förra gången jag åt kräftor. ;)

1 kommentar:

amanda sa...

nu vet jag inte om det var denna gång du tänkte på men kräftor och caramella får mig osökt att tänka på första gången jag träffade dig. då åts det kräftor och visst fanns det snaps på bordet...?!