torsdag 29 april 2010

Update

Det har inte blivit så mycket bloggande nu när man kombinerar plugg och jobb. Förra helgen var vi iallafall i Sthlm. Det var dags att gå en Spökvandring i Gamla stan, som jag fick i present när jag fyllde 30. Bättre sent än aldrig.. :) Men det var iallafall väldigt kul! Anni var glad över att det fortfarande var ljust ute, men själv skulle jag nog velat haft lite mer mörker omkring mig. Efter det var vi ute och åt på restaurang. Mysigt! Vi sov hos Annis mormor sen, eftersom hon skulle hjälpa henne med en lunch på söndagen. Själv satte jag mig på tunnelbanan och åkte till Alvik för att träffa Bengan. Det var så kul att få hänga lite en söndag med min lilla bulla. Det blir alldeles för sällan!

Annars har jag jobbat hela veckan och försökt plugga lite. Har en hemtenta som jag måste få färdig snart. Egentligen har jag till den 7 maj på mig, men tiden är lite knapp. Jobbar ju heltid och i helgen ska vi ner till kära Östergötland för maskeradmiddag hos Annis föräldrar. Tisdag nästa vecka ska vi ha kickoff med jobbet, onsdag måste jag packa och på torsdag åker vi! Tjoho! Greece, here we come!! :D

1 kommentar:

Unknown sa...

I miss u d.ä =)