torsdag 1 april 2010

Paus

Just nu har jag en liten paus. Jag håller nämligen på med en hemtenta i kriminologi och som ska vara klar på tisdag, men eftersom vi ske ner till Lkpg igen lör-mån så vill jag att den ska vara färdig imorgon. Jag vill inte behöva tänka på den när vi är hemma för att bara umgås med familj och vänner! Och det verkar som att det går vägen faktiskt! Den var verkligen tuff att sätta igång med, men sen har det gått ganska bra. Efter att jag fick börja om från början en gång vill säga.

När vi var hemma i Lkpg förra helgen, så lånade vi hem Wii från Annis föräldrar. Det är ju hur kul som helst! Önskar att vi också hade ett! Så det har vi spelat lite i veckan. Utan tvekan är det ju klart roligast att titta på när någon rockar rockring! Vilken tur att jag filmade Anni lite häromdagen när hon gjorde det, så ni också får se! Jag lovar, hon har världens snyggaste stil! Ni får dock luta huvudet lite, så att ni ser ordentligt! :)

Nej, nu har jag haft mitt roliga. Tillbaka till pluggrummet och skrivbordet med mig!

2 kommentarer:

Camilla B sa...

Jag hoppas att tentan gick bra för dig =) Har anlänt till till Linkan (igår kväll) men det känns så mycket mindre än när jag bodde här... Ta det lugnt på bilfärden ner!!! Kram lilla gam

Anni sa...

Tur att jag inte ser ut som ett mongo, det hade ju varit lite pinsamt. Puss