onsdag 14 april 2010

Ibland är det kul att slå vad!

Idag var vi iväg och fixade nya sommardäck till bilen, som Anni fick i födelsedagspresent. När vi stod och väntade på att bilen skulle bli färdig så började jag sjunga på Britney Spears låt Crazy. Fråga mig inte var jag fick den ifrån. Hur som helst, så sa Anni att det är i den videon som Brittan har på sig en röd helkroppsoutfit. Nej, inte alls sa jag. Det är i videon till Ops, I did it againg som hon har den. Anni vägrade dock ge sig. Jag var 100% säker på att jag hade rätt och Anni var 100% säker på att hon hade rätt. Vid såna här tillfällen brukar vi ibland då slå vad och så gjorde vi även denna gång. Denna gång bestämde vi att den som förlorar ska diska själv i en hel vecka. Behöver jag berätta vem som vann? Vi kan säga så här. Det ska bli mycket skönt att slippa disken i en hel vecka! :)

2 kommentarer:

Camilla B sa...

Härligt för dig, men jag tror nog att du kommer hjälpa till lite iaf ;)

Camilla B sa...

En sak till, kan du inte byta till någon annan bakgrund? Nu börjar det ju äntligen bli vår. Jihoo! =D