måndag 3 maj 2010

Tung dag, bokstavligt talat.

Idag kom då typ alla leveranser till vår avdelning, närmare bestämt 12 ton varor. Imorgon ska vi nämligen ha lite VIP-öppning i några timmar, så allt ska vara färdigt imorgon kl. 15. Vi har alltså haft lite att göra idag. Jag vill inte veta hur många hundra kilo som jag har lyft idag. Ett varmt bad ska få mjuka upp min kropp lite senare. Helst ville de att jag skulle jobba över lite idag, men eftersom jag har en hemtenta som ska vara färdig typ idag så kunde jag inte. Jag har dock lovat att komma in lite tidigare imorgon. Undrar hur trött jag kommer vara på kick-off:en imorgonkväll? Ett glas vin och sen sover jag. :)

Håller på att skriva på hemtentan för fullt just nu, men tog en liten paus och bestämde mig för att skriva ett litet blogginlägg. Nu är det inte långt kvar tills vi åker... tjoho!! Längtar sååååå!!

Helgen som var var vi nere i Lkpg. Maskerad hos fam. Öberg stod på schemat! Andra gången som jag var med och det var minst lika trevligt denna gång! Kolla in här så kan ni se lite bilder. Vi var hur snygga som helst!

Huvudet snurrar för fullt just nu dessa dagar. Jobb, hemtenta, kick-off, saker som ska packas, saker som ska tvättas innan man kan packa.... behöver knappast säga att jag ser fram emot semester, va? :)

Inga kommentarer: