lördag 17 april 2010

Två dagar till!

Då har vi slagit vad igen! Även denna gång om Britney, om hur en av hennes texter gick. Efter vår förra vadslagning tog vi med Brittans första skiva ut till bilen när vi skulle till stallet för att lyssna och bli lite nostalgiska. Mest jag kanske. Jag sitter och sjunger med i varje låt och kan typ varje ord i texten och så kommer vi till låten I was born to make you happy. Då börjar Anni insistera på att hon inte alls sjunger så i refrängen, utan I was going to make you happy. Hörde inte hon att jag sjunger med i varje textrad och förmodligen kan det här? Dags att slå vad tänkte jag! Denna gång var hon dock inte riktigt lika säker, utan vågade bara gå med på att slå vad om två dagar att diska. Hur gick det tror ni? Jag slipper nu diska i nio dagar! Gött! :)

1 kommentar:

Camilla B sa...

Hahahaha!