fredag 24 april 2009

Fredag!

Då var det fredag igen! Lovely! Och nästa vecka är en kortvecka igen. Tiden går snabbt nu...

Igår var vi en sväng nere på stan för att hitta kläder till maskeraden på lördag. Tog inte alls lång tid! Vilket jag trodde det skulle göra.. Vid såna här tillfällen är Myrorna rätt bra att ha kan jag säga! Fattas bara en sak för min utklädnad just nu, men det ska nog ordna sig.

På kvällen sen åkte vi till Ingelsta i Nrkpg för att kolla på Drive In bio. Mediamarkt har tydligen lite jippo hela helgen med artister och så och igår startade de igång med en bio. Det var kul! Trots att jag bodde i USA ett helt år, så blev det aldrig någon Drive In bio där för mig, så premiären fick bli här i kära gamla Sverige istället. Lite annorlunda att sitta i bilen och kolla på film, men kul som sagt!

Inga kommentarer: