torsdag 9 april 2009

Flytt!

Nu är jag tillbaka i min lägenhet igen, efter att ha bott inne i stan hos A i typ ett halvår. Kändes lite skumt att vakna upp där nu på morgonen, men det ska nog gå bra. Skönt att ha ett sovrum som man kan stänga om, så man kan tända upp lite mer på morgon utan att känna att man väcker A.

A har ju nu flyttat in i min lägenhet också och fr o m torsdag har hon även en egen parkeringsplats. Det är ju en hel del kvar hemma hos henne, men det är ju sånt som ska packas ner nu och inte användas förrän i Uppsala. Några smågrejer är det kvar som ska tas över, men det tar vi lite pö om pö. Kan tänka mig att det är en liten skum känsla för A att hon nu ska bo i min lägenhet, eftersom hon bott i sin nuvarande sen hon flyttade hem i från. Att nu ha alla sina grejer hemma hos mig, eller ja, hos oss är det ju faktiskt nu. Vi kommer ju bara ha en lägenhet, så nu är vi nästan sambos på riktigt kan man säga. Lycka är en underbar känsla! :)

Inga kommentarer: