tisdag 15 december 2009

Snöööööö!

Det är vad vi har fått här i Uppsala! Igår när vi gick och la oss var det typ ingen snö ute. Det hade snöat lite, lite bara, men inte så att det hade lagt sig. I morse när jag drog upp persiennerna så såg det ut så här:
Ungefär två decimeter snö hade det kommit. Helt sjukt! När jag tittade ut genom köksfönstret och ner mot parkeringen, så hade bilarna nästan försvunnit. Hela dagen har det fortsatt att snöa också, så man kan väl säga att det är lite snö här uppe nu.

Vi var ute och gick med Lucci nu på efter middagen/kvällen och det var så himla mysigt. På bilden ser det dock nästan ut som att någon kommer och ska röva bort hunden eller nåt, men det är bara Anni. Lucci var nog den som njöt mest annars skulle jag tro. Han hoppade och höll på som en liten tok. Kan bero på att han fått en ny boll som han bar runt på hela tiden också..Vi har även gjort lite julklappsinköp idag också. Det är bara min syster som jag har kvar. Hon som typ inte säger NÅT om vad hon önskar sig. Får se vad vi kan hitta på där... Skönt att alla andra julklapparna är inhandlade iallafall!

1 kommentar:

Lena sa...

Gött saknar det här i Linköping, här har vi fått några ynkiga cenimeter med snö... Men det är ljust ute iaf!! Hoppas allt är bra med er. Kram