fredag 18 december 2009

Burr...

Kollade precis på termometern och det är -13 grader ute. Skönt att man har en varm lägenhet och inte är kvar i den i Majelden där det var typ 17 grader i sovrummet när det var plusgrader ute. Den stackarn som bor där nu måste typ frysa ihjäl.

Tidigare idag var det lite varmare, si så där -10 grader, så då var vi ute och gick en sväng med Lucy. Han är verkligen helt tokig i snö! Vi gick bort mot Hågadalen, igenom en hage (bild 1) och sen grusvägen (snöväg just nu, bild 2) tillbaka. Det var så himla skönt! Lite kyligt om kinderna i slutet, men skönt ändå!

Lite frostig blir man också när man är ute och går. Anni var mest frostigt skulle jag tro. Syns dock inte lika bra på det här kortet.
Jag vet, jag ser rolig ut på det här kortet. Det ser ut som att någon har klistrat in mitt ansikte på en bild som inte riktigt stämmer. Jag undrar bara var mitt hår är? Det har typ smält samman med min luva i frosten..
Annars har Anni och jag fått jullov nu. Eller lov och lov, jag har en drös med saker jag måste plugga på... tenta 8 januari igen.. Anni hade tenta idag, så hon har det väl lite lugnare över jul och nyår. Och just det, idag fick hon veta att hon klarade tentan hon skrev i början på månaden! Grattis, gumman! 15 högskolepoäng till dig... katsching!! :)

Inga kommentarer: