onsdag 30 december 2009

Hästskötare Camilla

Det är jag det! Tredje dagen som jag var själv i stallet hos Bonus, men idag så kommer Anni hem igen! Lycka! Inte för att jag ska behöva åka själv till stallet alltså, utan för att jag saknar henne. Åka själv till stallet gör jag gärna. Jag har saknat att vara i stallet och sen blir man tillsammans med en tjej som har egen häst. Kunde ju inte bli bättre!

Idag red jag barbacka igen och det gick så himla bra! I måndags red jag en liten sväng med sadel och det gick bra då också, men inte lika bra som idag. Jag tror att Bonus och jag äntligen förstår varandra. Underbart! Dock kommer väl mina ben vara lite spaghetti igen.. :)

Nu är det bara 3 timmar kvar....

1 kommentar:

Anni sa...

Jag kunde inte önska mig en bättre hästskötare! Du är underbar gumman :) Pussi puss!