måndag 28 december 2009

Back in Uppsala!

Ja, då är man hemma i sitt eget hem igen. Tyvärr själv. Min tjeja blev magsjuk igårkväll och har inte mått så bra sen dess. Anledningen till att jag åkte hem själv idag är ju att Bonus är ju här uppe och vi hade bara hjälp med honom tills igår. Det blev alltså för mig att packa in katt och all packning och bege mig uppåt i landet. Även om det har varit bra nere i Lkpg, så är det skönt att vara hemma hos sitt igen. Önskar bara att min flickvän var här med mig. Krya på dig snart, gumman, så du kan komma hem till mig!

Veckan nere i Lkpg har flutit på bra annars... detta är vad jag har pysslat med:

Onsdag, 23 dec: Lill-julafton tillsammans med Anni och hennes familj. Det innebar åka och köpa gran, åka pulka, baka julgodis och spela spel.

Torsdag, 24 dec: Julaftonsmorgon hemma hos familjen Ö och sen hem till syrran för att fira där.

Fredag, 25 dec: hälsade på hemma hos pappsen, lite juldagsparty med Anni, Amanda, Emma och Linda.

Lördag, 26 dec: En tur på stan för att kolla lite på rean, Sushi med Anni och Tove på Kikkobar, middag hos familjen Ö + familjen Svensson.

Söndag, 27 dec: Badminton med svärföräldrarna (fick tyvärr rejält med spö igen... nu är det träna som gäller!!), käka våfflor hemma hos Tingefors och även Lina var där, Guitar Hero hemma hos Mia och Daniel.

Måndag, 28 dec: Hemfärd och ridit Bonus.

Ja, det var det som jag pysslat med. Kan säga att jag blev helt såld på Guitar Hero igår. Jag vill också ha!!!! Vilken tur att man fyller år snart... hoppas kan man ju alltid göra!! :)

Nej, nu ska jag ta och packa upp lite. Har inte hunnit det än. Ska ta mig en dusch sen också. Kanske sova lite sen? Kommer dock vara väldigt tomt bredvid mig i sängen...

Till sist vill jag ge en bamsekram till mina svärföräldrar också. Tack för allt under tiden som vi har varit hemma!!

1 kommentar:

Mia sa...

Du var en jävel på guitar hero måste jag tyvärr säga=(

Miiiiii... Saknar dig redan!
Puss&Kram