måndag 7 december 2009

Lunch

Just nu har jag lite lunch i skolan och jag befinner mig på medicinska biblioteket för att skriva ut lite papper som jag behöver. Efter lunch här nu har vi lab. Närmare bestämt av EKG och blodtryck. Hade föreläsning nu på förmiddagen om respirationssystemet, så idag är det heldag i skolan som gäller.

Vi var ju hemma i Lkpg i helgen annars. En liten kortis bara. Vi åkte vid ett i lördags och åkte då direkt till pappsen och firade honom. Sen hem till Annis föräldrar och dumpa av lite grejer, sen skjutsade jag Anni till Sandra och sen åkte jag vidare till syrran. Det var länge sen man bara var hemma hos henne och slappade, så det var mycket nice. En dålig skräckfilm fick jag se igen också. Den nya Children of the corn. Se den inte. Den är inte värd att uppta din tid. Jag lovar! Igår, söndag, så spelade vi badminton med Annis föräldrar. Lite pinsamt att erkänna, men ja.. vi förlorade. Till mitt försvar har jag att svärpäronen faktiskt spelar varje vecka, så de borde ju faktiskt vara bättre. Vilket de var, så egentligen är det väl rättvist att de vann. Får se om vi kanske kan få en revansch i jul?

Efter matchen åt vi lunch och sen åkte vi hemåt. Ett stopp i Sthlm blev det dock, för att hjälpa Annis mormor att julpynta lite.

Nej, nu ska jag läsa lite om blodtryck innan labben. Inte sitta här och surfa.

Inga kommentarer: