torsdag 12 augusti 2010

Hmm...

Sitter just nu i soffan med datorn i knät och tänkte blogga lite. Nu kommer jag dock inte på någonting att skriva. Ibland är fantasin allt bra!

Det är så lugnt här hemma... tv:n är på ganska låg volym eftersom min kära sambo ligger här bredvid mig i soffan och susar sött. Lite trött efter att ha öppnat tre dagar i rad. Förstår henne. Oscar var här nyss och tittade nyfiket på henne. Han undrade nog vad hon pysslade med.

Annars så har jag varit i stallet idag på förmiddagen, som bilden nedan visar. Bonus fick nya skor. Han måste ju vara fin när han kommer till det nya stallet! Efter det hämtade jag upp Anni och vi åkte hemåt. För en liten stund sen var jag ute på en joggingtur också. Det var dock väldigt varmt!

Ja, några rader blev det men nu är mitt huvud helt tomt...

Dagar till flytt: 6

Inga kommentarer: