tisdag 6 juli 2010

Veckan som gått

För en vecka sen var vi på Gröna lund och Skansen. Det var himla skoj och vädret var kanon! Dagen kunde verkligen inte varit bättre! Åka massa berg- och dalbanor (där ibland Insane!), åka lite andra attraktioner, äta mjukglass med karamellströssel, titta på Allsång på skansen. Underbart! Hade dock hoppats att Carola skulle kasta iväg en blomma med rötter och jord igen, men tyvärr inte... :)

Sen jobbade jag lite och sen var jag ledig i helgen. Kanonväder även då. När jag är ledig! Lovely! Söndagen bjöd även på lite bad och picknick och på kvällen var vi och såg Eclipse. Den var bra, men den svagaste av de tre tycker jag. Dock klart sevärd. Längtar redan till nästa film!

Nu har jag jobbat i två dagar igen, men imorgon har både Anni och jag en ledig dag och vädret ska bli fint igen! Helt otroligt! Bad och picknick står på schemat igen. Me like!

Inga kommentarer: