lördag 10 juli 2010

Jag skulle vilja skriva en bok

Om vad vet jag dock inte. När jag var yngre skrev jag väldigt mycket noveller, om allt mellan himmel och jord. När jag var i USA gick jag en kurs som hette College writing. Där fick vi olika ämnen som vi skulle skriva om. Det var en superkul kurs! Jag påbörjade även en bok när jag var där, men sen tog det stopp. Eller jag tröttnade kanske. Jag vet inte. Jag tror jag skrev typ 50-60 sidor. Undrar var den är nu? Tror den finns på någon gammal diskett någonstans. Ja, ni läste rätt. Diskett. Det var ju trots allt 10-11 år sen. Jag har dock alltid haft en dröm att kunna skriva en bok. Jag beundrar verkligen de som kan skriva en hel bok. Ännu mer beundrar jag dem som kan skriva flera.

1 kommentar:

Anni sa...

You can do it baby!! Jag tror på dig! puss puss