fredag 16 juli 2010

Helg!

Nu är det äntligen helg! Ledig i två dagar! Tyvärr så jobbar min kära, men hon lyckades byta sina pass så att hon slutar kl. 18 både lördag och söndag istället för 22. Me like! Likaså idag, hon skulle jobbat till 22 men fick sluta kl. 15. Hon fick dock öppna imorse så hon fick gå upp tidigt istället, så just nu ligger hon bredvid mig i soffan och tar en liten powernap. Det är hon värd!

När min kära vaknat till lite sen så ska vi åka ut till Bonus en sväng och ikväll sen blir det fredagsmys!!

Just det, igår sa jag upp mig på jobbet och det gick bra. Vår butikschef har semster just nu, så jag fick prata med vår kolonialchef istället. Blev glad när han sa att det var tråkigt att jag skulle sluta, för han tycker att jag jobbar väldigt bra. Båda Kristoffer (min närmsta chef) och Magnus (butikschefen) hade sagt det också. Väldigt kul att höra! Alltid bra att få med sig bra referenser också! :)

Inga kommentarer: