tisdag 16 februari 2010

Sold!

Tradera är ju hur kul som helst alltså! Både när det gäller sälja och köpa. Själv har jag precis fått mina första bud på något som JAG säljer! Jag hade ju tre gamla mobiltelefoner som låg och skräpade i en låda och tänkte då att jag kanske skulle lägga ut dem på tradera? Jag har ju inget att förlora på det. De ligger ju ändå bara där till ingen nytta, så jag fotade dem lite och la ut dem. Jag har faktiskt fått bud på alla tre! Den ena förstår jag dock inte varför. Den är X antal år gammal och ingen teknisk revolution direkt. En Philips är det också, gör de ens mobiltelefoner nu för tiden? Den har till och med fått högre bud än en nyare LG som jag lagt ut. Den ser ju i och för sig rätt kul ut. Kanske därför de vill ha den? Kul för dem, bra för mig! :)

Inga kommentarer: