onsdag 3 februari 2010

Home alone

Japp, det är jag! För min lilla sambo har nämligen börjat jobba idag! Hon var på intervju igår och idag började hon. Snabba bud! :)

Själv ska jag tillbaka till tandläkaren idag. Jag var där i måndags och lagade ett hål. Kan inte komma ihåg när jag gjorde det senast, men den där lilla skräcken sitter allt kvar. Det gick dock bra. Hade nog oroat mig lite för mycket. Fjantiga jag... Annars ska jag sätta mig en stund i pluggrummet innan jag åker iväg och läsa lite om civilrätt. Efter tandläkaren sen ska jag åka och hämta upp min kära efter hennes första dag på jobbet!

Veckan har varit och är rätt lugn annars. Till helgen ska vi dock åka till Karlstad och hälsa på Emily och Martin. Ska bli kul att se hur de bor där borta vid Vänern! Sen börjar ju melodifestivalen på lördag också! Woho!! :D

Inga kommentarer: