söndag 7 februari 2010

Hemma igen!

Då har jag varit i Karlstad för första gången i mitt liv! Såg inte så mycket av staden, men Solas staty fick jag allt se! Ha ha! Idag tog vi en promenad i Mariebergsskogen, tror jag det hette. Solen lös faktiskt också i Karlstad! Kanske är sant som de säger ändå? Emily och Martin bodde jättemysigt! En stor balkong med utsikt över båtbryggor och vatten. Inte helt fel! Vi var och hälsade på Prinsen igår också. Kul att se hur han har det nu för tiden!

Melodifestivalen var det ju igår också. Yes! Äntligen är det igång igen! Anni har satt igång sin lilla MF-tävling också och det gick bra. Maxpoäng igår var 12 p och både Anni och jag fick 10 p. Bra start kan man säga! Har ju lite att leva upp till från förra året också, då jag tog hem segern i både den svenska melodifestivalen och i Eurovision song contest! Programmet igår var dock så där att titta på. Bidragen var bra, några bra andra inte lika bra. Som vanligt med andra ord. Men programledarna... hallå?? Hur har SVT tänkt egentligen? Att ha tre stycken programledare var ju bara rörigt. De var inte speciellt roliga heller. Tillbaka med Petra Mede säger jag! Hon var ju kul att se i rutan! :)

Och just det, icke att förglömma. Jessica Andersson gick vidare till andra chansen. Yes igen! he he

Inga kommentarer: