lördag 14 maj 2011

Next.... Karlstad!

Dit ska vi fara idag, då min svägerska fyller år. Närmare bestämt 29 år! Grattis Emily! Väntar bara på att Anni ska komma hem från stallet, sen ska vi packa ihop oss och fara iväg.

Något annat som också sker ikväll (och som jag hoppas att ingen av er missat!!!) är ju finalen i Eurovision Song Contest 2011! Och Sverige är med! Underbart! Vi har tittat på båda semifinalerna i veckan och Sverige är faktiskt rätt bra jämfört med de flesta andra. Inte så konstigt att jag tycker det kanske eftersom jag är svensk... Dock tror jag tyvärr inte att det kommer bli någon seger, men en plats i topp 10 är given tycker jag! Annis tävling är ju i full gång igen också, så det gäller att pricka in topp 10 rätt ikväll! Spännande!!

I bilturen upp till Karlstad kommer det bli en hel del lyssnande på bidragen som tävlar ikväll skulle jag tro. CD-skivorna är redan nerpackade och jag tror inte att Anni är så svår att övertala till att lyssna på dem! :)

Inga kommentarer: