lördag 15 januari 2011

Ledig helg!

Underbart! Igår mös jag, Greta, Lucci och Oscar här hemma medan Anni var iväg och bowlade och dansade sig svettig. Idag for Anni iväg till Karlstad och ikväll är det min tur att bowla! Med jobbet närmare bestämt. Jag kanske dansar mig svettig jag också. Vem vet? ;)

I början av veckan var det ju som sagt min födelsedag. Och ingen som känner mig har väl missat att det flyttade in en liten kissemiss här hos oss då? Lilla Greta! Hon verkar ha funnit sig bra här hos oss. Busar som en tok och sover och myser i knät. Varje natt ligger hon bredvid mitt huvud på min kudde och sover också. Precis som Findus gjorde när jag var liten. :)

Lucci är typ dödskär i lilla Greta och Oscar verkar gilla henne också. Han är väldigt nyfiken på vad hon sysslar med och de går fram och nosar lite på varandra då och då. Oscar har till och med försökt att leka lite med henne. Underbart!

Min födelsedag var jättebra annars! Anni är jättebra på att fira! Hon väckte mig med frukost på sängen, sång och paket. På luchen kom hon och hämtade mig på jobbet och då åt vi thaimat och så fick jag några paket till. Efter jobbet hämtade hon mig igen och sen var vi hemma och tog det lite lugnt innan vi skulle åka och hämta Greta! När vi kom hem gjorde hon sushi och några fler paket väntade. Sen gjorde hon även en tårta. Jättefin! Hela min födelsedag var jättebra, så tack så jättemycket baby för en toppendag! :)

Inga kommentarer: