söndag 23 januari 2011

Full rulle!

I fredags kom Desse, barnen och pappa och hälsade på! Det var mycket trevligt! Det blev lite mer fart och fläkt här hemma än vad det brukar vara kan jag lova! Fyra vuxna, två barn, två katter (även om den ena knappt syns...) och en hund. Inte mycket plats kvar i vår lägenhet! :)

Vi bjöd på middag på fredagkvällen och jag måste ge min kära en stor eloge till den supergoda maten som hon gjorde! Hon är en pärla i köket! Desse sa att om hon inte ville plugga längre så kan hon ju alltid bli kock. Är inte det ett gott betyg?
Fredagkvällen blev mest att äta god mat och umgås. Lördag var vi ute och gick en sväng i Skara och sen lagade vi lunch här hemma. Sen var det hemfärd för dem till Lkpg eftersom jag skulle jobba på kvällen. Inge kul, men så är det ibland... Det var iallafall jättekul att de kom och hälsade på!

Idag tog vi det ganska lugnt på förmiddagen, eftersom vi inte kom i säng förrän vid två. Vi var hos Rebecka och kollade på film igår. Sen åkte vi ut till stallet och jag hoppade lite med Bonus. Nu har Anni pluggat lite och jag har busat med djuren och duschat... resten av kvällen blir det myyyys! :)

Inga kommentarer: