torsdag 28 oktober 2010

Soffan nästa!

Eller ja, jag sitter ju redan där och nu ska jag inte röra mig ifrån den. Idag har jag jobbat typ hela dagen och sen hade vi ett möte på kvällen på jobbet. Jag har nu sett alla mina nya arbetskollegor. Det var kul! De jag hann att prata med verkade väldigt trevliga! Idag fick de även igång några datorer och det programmet jag ska jobba i, så nu har jag äntligen fått sätta igång med mitt. Kul!

Imorgon kommer min syster och hennes barn hit för att hälsa på. Ska bli kanonkul! Ska försöka visa dem lite av Skara och imorgon skulle det tydligen vara spökvandring i Fornbyn. Får se om vi går på det. En sväng till Skövde blir det nog också.

Nej, nu är jag så trött att jag ska lägga mig ner i soffan och bara vara och glo på tv... det var alldeles för länge sen... over and out!

Inga kommentarer: