fredag 8 oktober 2010

Bert "Semlan" Karlsson

Jag tror bestämt att jag såg honom idag! När vi var i Karlstad sist så lovade jag Emily att försöka kolla upp var han bodde. De kommer ju på besök imorgon, så det var ju tid att kolla upp detta nu. På min intervju till jobbet fick jag ju veta vilket område han bor i, precis bakom där jag ska jobba, och sen har min syster sagt att hon trodde att han bodde i ett vitt tegelhus. Så idag på Luccis och min morgonpromenad gick vi runt lite i området för att kolla. Jag började känna på mig lite att vi kanske närmar oss och då åker det förbi en vit saab. Inne i bilen ser det precis ut som att det är självaste Bert som sitter bakom ratten! Tyvärr hann jag inte reagera så mycker mer än så. När jag nämde detta för min syster tyckte hon att jag skulle kastat mig upp på hans motorhuv och börjat sjunga på någon sång, så kunde jag ha blivit hans nästa stora stjärna! Jag är ledsen syrran, men jag hann inte göra det denna gång...

Lite senare sen var jag och Anni inne i stan (centrum kanske man kallar det här...) och då såg jag den vita saaben igen och med tanke på hur den var parkerad, så kan det faktiskt mycket möjligt vara Berts bil. För man har ju fått höra att han parkerar där han vill och där denna bil stod så parkerar man inte, utan det är typ bara avsläpp. Så ja, förmodligen var det Bert jag såg idag. Det ni! ;)

Inga kommentarer: