torsdag 14 oktober 2010

Snart helg!

Och det betyder sovmorgon!! Jag lääääängtar så kan jag säga! Det är inget kul att pendla med bilen varje dag i 3 timmar, men jag får ju skylla mig själv. Jag har ju själv valt det och jag skulle faktiskt inte byta med att sova över på hotell ändå. Det är så himla skönt att få komma hem om kvällarna och få umgås med min kära. Och få somna varje kväll med henne vid min sida! Helt klart värt timmarna i bilen! :)

Jobbet går bra annars. Mycket att lära sig just nu bara. Huvudet är lite snurrigt och fullproppat med saker och mer ska det bli! Men det är kul. Kul att få komma ut och träffa lite folk och kul att få sätta igång att jobba igen. Jag tycker dock lite synd om Lucci som får vara själv lite nu om dagarna, men till helgen ska det bli långpromenad. Det har jag lovat honom!

Inga kommentarer: