torsdag 24 juni 2010

Ledig!

I hela tre dagar! I like it! Kommer inte sakna jobbet ett dugg kan jag lova! Tråkigt bara att Anni jobbar lördag och söndag, men midsommar får vi fira tillsammans iallafall.

Igår var vi ju som sagt hos frisören och klippte oss. Och vad jag klippte mig! Snipp snipp och så var massa hår borta. Det var väl dags för något nytt antar jag. Tycker dock att det blev lite för kort. Skulle gärna velat haft lite längre, men samtidigt var mitt hår väldigt slitet så det behövdes klippas av en del. Känns lite konstigt att ta i mitt hår bara och känna att det är så kort. Knasigt. Just nu sitter jag också med en supersnygg slinghätta på mig. Håret blev så mörkt nu när jag klippte mig och jag vill inte vara mörk, så iväg till affären och köpa slinggrejor och sen fick min fina tjej äran att hjälpa mig. Vi får se hur midsommarfin jag är imorgon.... :)

Inga kommentarer: