onsdag 19 maj 2010

Back in Sweden!

Ja, nu har vi varit hemma i si så där 5 dagar och lite sol tog vi visst med oss till Uppsala. Jag började dock min första helg med att jobba, men det gick bra det med. I inlägget nedan ser ni ju att Anni och jag åt grillat i lördags och jag tror att Anni ångrar det en aning, på natten sen blev hon nämligen magsjuk stackarn och än är hon inte helt bra. Själv slapp jag det iallafall, peppar peppar...

Men hur som helst, Grekland. Vi hade en underbar vecka där nere! Anni lyckades dock bränna sig första dagen ganska rejält, så resten av semestern blev det mest skugga för hennes del men jag vet att hon hade det bra ändå. Vi badade, solade, var ute och gick, åt på restaurang, var i Chania och bara tog det lugnt och njöt av allting. De första dagarna var det kanske ca 25 grader, men sen steg termometern till 30. Hur skönt som helst! Skulle gärna stannat en vecka till! En natt extra blev det dock, eftersom vårat plan som skulle flyga oss hem bestämde sig för att gå sönder. Tack och lov fick vi veta det innan bussen hämtat upp oss så vi fick sova på hotellet, så vi slapp att sitta på flygplatsen och bara hänga. Det var mycket skönt! Här ser ni lite bilder från vår semester:





Inga kommentarer: