söndag 14 mars 2010

Uppe med tuppen!

Klockan är knappt tio och jag har redan läst lite i min bok, ätit frukost, diskat, dammsugit, dammat och strykit gardiner. Är inte det duktigt en söndagmorgon? :)

Igår var det ju som sagt finalen i Melodifestivalen. Inte helt otippat tog Anna Bergendahl hem segern.

Jag tycker låten är väldigt fin och hon gör det bra, men jag hade nog hoppats lite på Salem ändå. Vi får se hur det går för Anna i ESC den 29 maj, om hon går vidare från semifinalen vill säga. Hoppas, hoppas, hoppas!

Hur gick det då i Annis lilla melodifestivaltävling? Jag är stolt över att säga det, vinnaren blev nämligen lilla jag! För andra året i rad! Det är väl ganska bra att ha varit med i två Melodifestivaltävlingar och vunnit båda gånger? Plus ESC-tävlingen förra året. Det kanske låter som lite skryt det här, men jag är bara så himla stolt över mig. Och förvånad! :)

1 kommentar:

Anni sa...

Du är sååå duktig!! Jag skäms så att jag inte såg det... PUSS!