onsdag 14 mars 2012

Hej igen vårkänslor!!

Idag måste jag säga att jag på riktigt upplevt den första vårdagen! Jag åkte ut till stallet strax efter lunch för att ta en tur med Bonus och Lucci. Solen lös från en klarblå himmel och det var nästan vindstilla. Precis efter att jag börjat mocka var jag tvungen att ta av mig jackan för jag blev så himla varm och den fick även vara kvar i stallet när jag begav mig mot skogen. Fatta, jag kunde rida utan jacka!! Det var bara sååååå himla underbart att rida idag! Vägarna i skogen är perfekta nu, mjuka och fina! Två fjärilar flög förbi oss när vi skrittade också! Gud, vilka vårkänslor som spirade i min kropp! Både Lucci och Bonus verkade också njuta av det fina vädret! Innan jag åkte hem satte jag mig en stund på baksidan av stallet, mot husväggen, och bara njöt av att känna värmen mot mitt ansikte. Äntligen är våren här!!!! :D

Inga kommentarer: